Friday, June 4, 2010

aarrggghhh!!!

YA
ALLAH....aku
sunyi...ati aku dlm kesunyian.....bantu aku...aku mohon...
aku x taw nk bwt
ap..aku ingin suatu perubahan dlm idup aku...aku mohon.....bantu lah
aku...
aku btol2 buntu...jgn
lah kau sempit kn aku dengan bebanan yg x mmpu utk aku hadapi
nya...
ujian yg x mmpu utk
aku tempuhi nya...aku mohon YA
ALLAH..
Engkau Maha
Mengetahui ap yg
tersirat....tersurat..dan tersulit...
bantu aku YA
ALLAH,sekalipn aku begitu byk mlanggar perintah Mu,jgn lah Engaku menguji aku
dgn ujian sedemikian rupa..aku mohon YA AALH..aku hina di sisi Mu,aku kerdil utk
mendapmpingi Mu YA
ALLAH..
Kau punya segala2
Nya....hanya Engkau tmpt aku mengadu...dan kepada Engkau juga akn ku kembali
kelak...dan Engkau angkat lah aku dlm keadaan beriman kpd Mu serta senantiasa
berada di bwh naungan Mu dan agama Mu,ISLAM....ameenn~~!!!
doaku utk KEKASEH KU
DI
SANA....

No comments:

Post a Comment