Friday, June 4, 2010

YA ALLAH...rahmat mu sungguh berharga~~!!

huh~!!!mlm td aku rasa puas sesgt ...1st time aku mndi ujan...pd hal dlm ati ney aku tingin sgt nk mandi air tejun..uhu:( dpt mndi air ujan pn dh puas...mmg mlm yg btol2 berharga dlm idup aku...aku rsa ilang sesgt tension bila dpt mndi ujan...suma keluhan aku tggal kn bersama ngn air ujan yg menitis ke kaki bumi...YA ALLAH...aku betol2 bersyukur ngn rahmat Mu YA ALLAH...
aku nk sesgt dok dlm air ujan tu...rsa btol2 tenang...aku nk mndi ujan lg~~!!!!!!!
aku dh jadi giant sesgt nk mndi air ujan....
kalu mcm ney laa rasa nya mndi air ujan,tiap2 hari aku nk bwt...tiap2 kali ujan aku nk merasa...
biar ilang segala tekanan...
YA ALLAH...aku btol2 bersyukur..kalu aku sakit skali pn gara2 mndi ujan..aku x kesah sbb aku dh dpt buang sgala keluhan aku yg amat terbeban~~!!!!!
bahagia nya ngn air ujan~~!!!!!
huh~!!!spa nk rasa...try lah...~~open beb~!!!!
=)

No comments:

Post a Comment