Sunday, August 1, 2010

mandi kat TITI HAYUN

nk mula citer mcm mna pn aku x taw , tp ap2 pn ,aku mmg nk cita jgak sbb ney laa pgalaman yg mmg best setelah 7 taun benti mndi air tejun ,...al kisah bermula , act aku ngn dak2 umah aku dh rncang lma dh nk pi mndi air tejun , mmna pn xpa, jnji air tejun , msa 1st time kitorg bncang, suma nya x jd , ada jaa masalah...itu laa in i laa.... last2 , kempunan punya pasal , aku ajak dak2 umah aku pi secara mengejut, hbih cita, payah sgt .... mla2 aku ajak gitu2 ja, tgk2,,,hahahahahaha...best gler kot , dpt pi...mmg aku nk lompat sesgt sbb dpt pi, ati mmg x sbr nk mndi air tejun, huh~~!!!best3!!!!

tp ..huh~~!!dugaan ja memanjang, asal nya 5 org nk pi, tgk2 2 org lg membe aku x dpt pi sbb mak depa x kasik, kalu dh mak x kasik ney , aku maleh nk pksa2, phm sendiri ja lah ea kalian sekalian .. so, yg tggl aku ngn kwn aku ja , kak maziah, huh!!mujur laa mak dia sporting , x manyak songeh , kalu x rsa nya aku sorg ja laa yg pi, tp kalu aku pi, pkai mndi shower kat lagenda ja lah, aku bkn taw jln , wuaa~~!!!!! huh~~!!settle, oppss,... x settle lg, tup2 kak maziah ckp, ajak lbih, gpn aku mmg xmau kalu aku ngn kak maziah jaa yg pi, xbole3!!!bhaya...hehehe..tetiba ja otak aku buntu, mmg blur , xtaw nk kata pa,,huhu...last2 , xdak org lain dh , aku ajak laa kak zaidah , huh!!!ALHMDULILLAH~~!!!aku besyukur sesgt, dpt jgak aku mndi air tejun ~!!!! settle solat zhr , dlm pkul 2.30 ptg , aku ngn kak maziah n kak zaidah betolak ke TITI HAYUN, huh~!!50- 50 kot, kak maziah ney byk songwh btol , nk x nk jaa nk pi, bpa kali ntah dia asyik benti ty a aku "mia, nk pi dak neh??seyes???" ish..geram btol aku, aku ngah excited gla badak , dia nk patah balik plak, tp mmg btol pn, dlm pejalanan nk pi tu, aku dh nmpk ujan nk turun , tp kak zaidah yg hasut aku , alang2 nk pi, baik pi terus , hahahahaha...btol3!!aku sokong , alang2 celuk pekasam biar smpai ke pangkal lengan,hehehehe...

smpai ja kat Sembeling , huh!!ujan laa weeeeii~~!!!gena???mau x mau aku nk terus kn jgak, aku egt dkat, upa2nya , huh!!ujung dunia nuuu~~!!!gilooo weeiii~~!! dh laa naik turun bukit , utan keliling pinggang , hahahahaha...jenuh jgak!!! dh laa kna tggl, laju btol kak maziah bwk , mujur laa kak zaidah naik ngn aku , kalu x ngangis sudaaaa aku ngn lembu2 kat situ,...wuuuuaaaa~~!!!! huh!!!chaiyok2!!!!nk smpai dh ,ckit ja lg, ati mmg x sbr gler badak!!!!cpt3~!!!akhir nya ....ALHMDULILLAH, smpai jgak...waaaaahhh~~!!!!cntik, air jenih sesgt, x sbr nya nk mndi , last2 kak maziah bwk aku ngn kak zaidah mndi kat ats , huh!!!!best gler!!mmg aku berendam jaa mcm budak poyo...hehehehe..mmg poyo pn... aku terlalu taksub mndi, huh!!mujur pkai tdung , kalu x, free ja @#$%^&* huuuuuuuuuuuuu~~!!!!!sejuk3~!!!setgah jam berendam, kecut hbih urat saraf aku , (bwt teruk)hahahahah....tp mmg best!!!!kalu bole mcm x mau balik ja..huhu~!!! 5.30 ptg..

settle mndi , tggal nk settle kn sesi sepersalinan ja , tup2 cari tmpt x jmpa , hbih citer , alang2 nk solat asar , kitorg pn gerak laaa pi msjid berdekatan , dgn basuh ngn basah ,,peerrggghh~!!!sejuk gler , mcm nk beku jaa jantung aku , uhu:( smpai2 msjid aku terus settle kn ap yg patot, pastu kuar2 msjid, huh!!!!teserempak ngn nyok kering , alang2 nk balik, aku pn tumpeng laa balik skali ngn depa , gpn mmg dh lwat , jln plak kelam , xdak nur lgsung , harap nur kat keta mto jaaa..hehehe, huh!!hbih solat asar aku pi pantai murni plak, nk beli kopok lekor kat dak umah kna tggl, heheheh, sdap sesgt kopok lekor kat situ , mkn kopok lekor ngn rojak smbil tgk matahari tebenam, best gler kot~~!!!!!romntik , hahahahaha, poyo gler kot!!!

tup2 , dh pkul 7.30 , alang2 tu , baik solat mgrib siap2 pastu br balik sg. petani ....settle solat mgrib , baru laa kitorg betolak balik ngn dak2 nyok kering , aku harap sgt slamat smpai , wlaupn dh x sedap bdn , huh!!!1 st time kot mndi air tejun terus demam, mcm ap lg, nmpk sgt anti body aku teeeeetttt~!!!! hahahahaha...huh~~!!!!dugaan lg , tetiba jaa mto yg aku bwk benti kat trafik light , huh~~!!gbra jgak aku , smpai lpa nk free gear , dh laa kaki pn kna ekzos moto, huh!!mcm2...huh!!

alhmdulillah , akhir nya smpai jgak aku kat LAGENDA ...mlm last aku di rumah sewa itu...sedihnya~~~~!!!!!mlm tu idup aku rsa mcm2 , sedih , hapi , sebak , hiba , suma ad~~!!!!!ap2 pn aku bersyukur sesgt sbb at least dpt jgak aku mndi air tejun walaupn 45 mint, hehehehe,,yuhuuuuuuuuuuuuuuuu~~!!!!!!!!aku hapi!!!thnx God~!!!love u so much , U give me oppurtunity to get more xperiance in my life~~!!!:)

2 comments: